aysebaday61 ben de böyle diyenleri anlamıyorum hadi almadık diyelim lohusa halimizle belki de dikişle kıyafet almaya mı gitcez ? Doğduğunda ne giyecek bu bebek? Bir de yıkayıp ütülemek var bunları kim yapacak? Bence saçmalık yani siz alın herşeyini eksik olursa o zaman rica edersiniz eşinize,annenize,kv nize alıp getirirler ama hiçbir şeyi olmadığında çok daha fazla sıkıntı yaşarsınız bir de sadece kıyafet değil ki bakım malzemeleri, banyo malzemeleri, bezi v.s doğumdan sonra hem maddi olarak çok fazla olur hem de zaman ayırıp kendiniz seçip istediğiniz gibi temizleyemezsiniz aldıklarınızı o yüzden böyle söyleyenleri dinlemeyin derim kendi begendiklerini de bebek doğduğunda alır getirirler size