elifcicek_07 Bende değişik şeyler hissediyorum hala enfeksiyon ve çatı muayenesi ağrısı çekiyorum bugün çıkacağız hastaneden ama bebek gelecek gibi hissediyorum. Bi yuva yapma enerjisi denilen şey var üzerimde hayırlısı. Sancınız mı var.
Melekg elifcicek_07 kaç haftalıksın belimde alt bölgemde ağrı var yumuşama ve bebek yola girmiş 2cm açıklık var dil altı hap verdiler sancı artsın diyeymiş
elifcicek_07 Melekg 38+1 ama benim çocuğum çok küçük biraz daha dursa belki kilo 2500 ya var ya yok. Belimden tutan ayağıma vuran ağrılar var bebeğin kafası sanki dışarıdaymış gibi hissediyorum