cancik 15+3 ,üz 12 cı haftadan sonra azalma oldu elımı yıkadıgım sıvı sabuna bile öğürtü gelen birisiydim birebir bitmedi ama o ilk 11 hafta gıbı de kabus dolu günler geçti arada hala yumurta istifra edecek gıbı oluyo hele kahvaltı yapıp ustune suyumla folık asıtımı içeyim dersem büyük ıhtımal yine istifra ederim kahvaltıdan ve yemekten yarım saat sonra su ıcınız hanımlar