sisdmr123 Kızlar selam. Bugün gecikmemin 4. Günü kan testi yaptırdım ve negatif :( düzenli kontrole gidiyorum herhangi bir kistim vs yok. Böyle olup sonra artan oldu mu? Umuda ihtiyacım var Hiç adet olacak gibi değilim ve bu aydan çok umutluydum 🥺
Papatya07- sisdmr123 yumurtlama gününüz ne zamandı birde sorması ayıptır, hangi günleri değerlendirdiniz
mombarbie_ sisdmr123 benimde gecikmemin 3.gunu gebelik testinde negatif kan verdim daha çıkmadı 1 2 saate çıkar geç döllenmede 10.gunden sonra artabiliyor diyorlar canım bende hep düzenli olurdum normalde muayenemdede Bi sıkıntı yoktu umarım hayırlı haberler alırız
Mavinin_kadini sisdmr123 benimde öyle olmuştu negatif çıktı 1-2 sonra adet olmuştum. Umarım siz güzel haber alırsınız
sisdmr123 Papatya07- canım çok strese soktuğu için yumurta takibini bıraktım ama gün aşırı değerlendiriyoruz hep
Papatyam-53 Sevgi56 ben test almıştım ama bakmadım adet gecikmesi bekliyordum ayağımı sebep gittim incittim sanırım film çekmek için kan aldılar
mombarbie_ sisdmr123 canım benimde kan testi negatif aşırı idrar yolu enfeksiyonundan dolayı gecikmem ve baş dönmem varmış umarım seninki sonradan değişir Rabbım hayırlı zamanda hayırlı şekilde nasip etsin inşallah