SuzanOktay Kızlarr 2 buçuk aylık hamileyim.Eşimle ultrason kağıdıyla güzel fotoğraflar çekildik.Paylaşmak için sabırsızlanıyorum.Yani sizce sosyal medya da paylaşsam bir şey olur mu? Nazar değer diyorlar ama bilemedim bi yandan paylaşmak istiyorum.