Umutipek Daha bugün 48 tl ödedim sadece 4 muayene parası ve devletin karşıladığı şu her gebeye yazılan elevit vitamin ilacı için. Emekli sandığı olacak benim birde🤷🏼♀️ Hem 4 çocuk isteyip hem de bu yapılmaz millete. Gerekirse çocuk parası, süt parası vermeyin dalga geçiyolar aldıklarının bir kısmını veriyorlar işte. Pff sinirlenmeyeceğim 😒