Esmaars ablam tegratol, depakin Bi tane daha kullanıyordu. Hamile kalınca azaltma yapıldı ama hangisi tam bilmiyorum. Azaltinca ilk çok olmadı ama hamilede kalınca sürekli ve normalden uzun nöbetler geçirdi bizde korkuyorduk çok kötü olmaya başlamıştı. Hatta doğum yapsa nasıl bakacak dedik arttı dedik. Allah ayarlıyor resmen dogumdan sonra kendiliğinden azaldı nöbetleri tek başına farklı şehirde bakıyor. İkisi de iyi oğullarında hiç Bi şey yok.ilk oğlunda da Bi doktor bu ilaçlarla hamile mi kalınır sıkıntılı dogar demişti doktor. İlki plansız olmuştu. Maşallah okulda çok başarılı. Oğullarına herkes imrenir. Akıllı sağlıklilar. Hiç korkma doğum öyle bir mucize ki. Diğer ablam da sedef hastası. Yıllarca hiç bir şey geçirmedi. Doğum yaptı bebekten sonra kendiliğinden geçti. Rabbine bırak aşırı takma. Kendine edersin.