Ayse8326 bazen erken bitiyor bazen uzun sürüyor, ben soracağım bütün soruları soruyordum bir sıkıntı yaşamadım, Dr kendisi muayene ediyor doğuma da kendisi giriyor. Doğum yaptığım günün gecesi bizim dr odaya geldi, annemizin durumu nasıl dedi, tabi beb wcdeydm göremedim. Ayaklanmissa iyi süper dedi gitti. Çıktım hemşireye sordum, Dr un bir ameliyatı vardı yaptı sonra da hastalarını kontrol edip gitti dedi. Böyle bir durumda hastalarını sorması bence çok iyi.