Dilekahinzen Yarın sabah 9 da sezeryana giriyorum. 37+5 olcam yarın. İnşallah sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız ve kuvöze girmez umarım. Çok stresliyim duygusalım nedense. Hayatımız yarın itibariyle değişiyo. Ona bakabilecek miyim bütün sorumluluklarına göğüs germeye hazırmıyım bilemiyorum korkuyorum sanırım. Plesenta yaşlanmam olduğu için bebeğim artık beslenemiyomuş. Bugün karar verdi doktorum doğuma o yüzden duygu açısından hazırlıksız yakalandık galiba. Dua edin benim için 🤗
fatos2404 Dilekahinzen Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin inşallah canım sağlıkla hayırla kucağına almayı nasip etsin 🙏💕
elifensarzeynep allah yardımdıcın olsun cnm bbm.. hiç üzülme sağlıkla kucağına alırsın ıns...rabbim ki o mucizeyi yaratamis seni ona layık görmüş bak keyfine tadını çıkar..