Eflalin290
Ben 😂 eğer vücudunu tanıyosan farklılıkları anlayabilirsin ben normalde regl olmadan asla kasık ağrısı çekmezdim kasık ağrısı oldu göğüs hassasiyeti bide koku hassasiyeti olmuştu şüphelendim ama yine de regl gecikmesini bekledim 4. Günün dabahı yaptım pozitif çıktı😂