Tugraseda Gizem_cetinbas bende cok istedim kız olmasını hatta oğlum ismini bile seçmişti kız olursa dünya olsun demişti 🥹 nasp sağlıkla doğsunlar inşallah
Gizem_cetinbas Tugraseda eşim erkek istiyodu benimde aklımda bi tane oğlum var bi tane de kızım olsa çok güzel düşüncesi vardı ama nasip değilmiş sağlıkla gelsinlerde gerisinin pek bi önemi yok 😊
Adapte34 Gizem_cetinbas ben sezeryan oluyorum büyük ihtimal ben doğururum 😂 şimdi son adet tarihimiz aynı ya yumurtlama günümüzde aynı mı oluyo
Gizem_cetinbas Adapte34 ben ilk oğlumda 37+6 haftalıkken doğurmuştum normal doğumdu 🤣onu bende bilmiyorum
Sehnaz_buglem33 18+6 olduk bebeğimiz erkek eşimiz aşağıda takip te kalalım dedi doktorumuz ayrintiliya kadar esimizin çıkmasını bekliyoruz yukarı şuan iştah artışı başladı sizlerde durum nasıl😘
Gulen22 Minikkoalam11 bildirimi şimdi gördüm eve cinsiyetimiz belli bizim biraz erken öğrenmiştik 🙈 kızımız olacak inşallah, sizin belli mi?
cagla9094 18+2yim ara ara kasık ağrım oluyor rahim büyüdüğü için sanırım onun dışında iyiyim çok şükür🌸
Lelizcim Avril tam gecti diyemem hala ara ara var bulantı ama 16. Hafta itibariyle sukurler olsun demeye basladim. Bulanti yine iyi asil olay mide yanmasinda 😂 bnm gbi ilac icemiyorsaniz eger süte abanin derim en azindan hafifletiyor