Hayırlısıyla gelsin.
Bizde de son 23..
Türkiye de doktorum erken doğum riskiniz çok yüksek demişti en geç 30 da doğum gerçekleşir muhtemelen demişti.
Şu an 36 haftadayız bizim kızdan tık yok kanala yerleşmiş olmasına rağmen 🫠
Dün de biraz sütüm geldi ama bakalım bekliyoruz 🫠