cemreakgn Busranurrrturan merhaba canım ben yeni gebeyim birkaç hekim değiştirdim en çok iltaç akkurt ile uyum sağladık harika bir hekim kesinlikle öneririm fsm de kliniği 600 tl muayene ücreti
Zcvbnm Busranurrrturan selam canım ben İltaç hanıma gidiyorum benim için harika bir hekim tavsiye ederim çok ta ilgili bir süre sonra vazgeçemiyecekmisiniz
Senaacar Pınar Türk’e gidiyorum canım gayet memnunum ama yakın zamanda yeni gebe takibi yapmıcağını duyurmuştu yine de bilgin olsun
dilara2507 merhabalarr ben 5 aylık ikiz gebeyim, Ayşegül iltaç akkurt’a gidiyorum. harika bir doktor, güler yüzlü ilgili ben çok memnunum, fsm de kliniği 600 tl muayene ücreti var, bence piyasaya göre uygun
ikiminiskoala Okan özden o da medicana da. ben çok memnun kaldım büyük problemler yaşamama rağmen hastanede filan da yattım çok takipçi çok güleryüzlü ve ilgili. Seni de tedirgin etmiyor. Sakin sakin sürecini olumlu geçirmeni sağlıyor. Ben de riskli ikiz gebeyim ve doktor konusunda çok hassasım bi görüş istersen @Busranurrrturan
Ezel16 Medicana Okan Özden şiddetle tavsiye ederim.. Aileden biri gibi, ilgili, bilgili, güleryüzlü bir doktor.. Yanında çalışanı ile tam bir ekip olmuşlar.. İçinizde hiçbir şüphe kalmadan gönül rahatlığıyla gidebileceğiniz bir doktor .. Herşey gönlünüzce olsun..