Benimde dün doktorum çatı muayenesi yaptı ve kanaman olabilir dedi ama olmadı bugün hafif adet sancısı gibi bı sancıyla uyandım birkaç saat sonrasında da yoğun şeffaf sarı karimsimli akıntım oldu daha en son sildigimdeb ise hafif kanliydi kızlar sizce çatı muayenesiyle mi alakalı yoksa nişan mi