Nilayssss dolabı corap eldiven ve sapkayla dolu ilk bir ay sadece sapka taktım ocak bebesiydi kızım sonra tırnaklarını törpüledim ellerini kesfetsin diye eldiven hiç takmadım cok heveslenip coraplar aldım yine kış ayı olmasına ragmen giydirmedim soğuğa da bagısıklık kazansın vücudu soğuk sıcak dengesini kursun narin olmasın diye o yüzden bu saydıklarıma cok gerek yok 3 buçuk aylık kızıma her gün zıbınları olmuyor diye dert yanıyorum daha dün 6 aylık zıbın aldım tam oluyor haftaya bu da olmayacak o yüzden bol bol zıbın alın boldan kastım 5-10 değil 15-20 hatta 25 bile olabilir 0-3 de değil 6-9 3-6 alın dediğim gibi 3,5 aylık kızım ama yeri geliyor 6-9 bazen sadece 9 ay giyiyor birazda bebegin gelişimine baglı kimisinin bebegi cabuk toplanır kıyafetleri kullanamaz kimisinin bebegi minyon olur daha uzun süre giyer. patikli tulum da almayın bir süre sonra onlar da olmuyor hatta aldığınız tüm alt giyimler ayaksız olsun ki daha uzun giydirebilin. fermuarlı ayaksız tulumlar cok kurtarıcı özellikle geceleri alt değişiminde ya da dışarda pıt pıt hemen soymalık yani ben yelek patik tulum o kadar şey aldım ama giydirmedim giyemedi de zaten doğumunuz yaza geliyor zıbınla dolaşır bebeginiz hastanede de önü bağlamalı zıbınsız hastane cıkısları oluyor ilk zamanlar göbek bagı düşene kadar hayat kurtarıcınız oluyor zıbınlar göbek bagına yapışıyor kopuyor mikrop kapıyor vs düşene kadar zıbında giydirmezsiniz beyaz seylere agırlık vermeyin bazen lekeler cıkmayabiliyor güzel bir leke cıkarıcı alın kıyafetleri renkli seçmeye çalışın 🫶🏻💕 müslin örtüler alabilirsiniz büyük rahatlık ( bu arada kızım allaha sükür aşı zamanları bile hafif atlatır hiç hasta olmaz sakın hasta olur diye sarıp sarmalamayın aksine mikroplara soğuğa bagısıklık kazansın kirlensin biraz vücudunun bakterilere de ihtiyacı var ) sağlıkla kucagınıza alın 🥜