Canım bir bebek tutunmak isteyip Rahime yerleştikten sonra onu ağır kaldırmak hapşırmak zıplamak düşürmez korkma.ben orman koşuları yapıyorum ağırlık bağlayıp koşu yapıyorum yüksekten zıplıyorum doktorum bana bunların engel teşkil etmediğini dedi korunmuyorum bebek tutunacaksa tutunur öyle diyorum