Öncelikle Rabbim bütün hamilelere kolay dogunlar nasip etsin İnşaAllah 🤲
Bilen bilir bebegimde hep gerilik vardı son komtrolumde bebegimin hic kilo almaması kan akımlarında sıkıntı goruldu 27 nisan 11 bucukta sezeryana alındım ilk dogumum normaldi 2 sezeryan olunca cok korktum acıkcası sonda odada takıldı uyuşukken yapmadılar ameliyathaneye indik bebegim ne ara dogdu anlamadım cok kolay guzel gecti panik illaki yaptım ama sakinlestirdiler ama odaya geldigimde asırı titriyordum oda ameliyat hanenin buz gbi olmasından dolayı sanırım neyseki oda 1 saate gecti ilk kalkış cok guzeldi hic acı hisetmedim ve cırtlı korse aldırtılsr o gelmeden yurume olmadı yurudukten sonra hep oturdum bebegimi bn aldım besikten altını olsun kıyftini bn deiştirdim illaki zorlugu oldu ama 3 4 saat bi acı cektim hep ilgilendiler suan bebegim uyuyor ogluma kahvaltı yediriyorum yardımsız tuvalet vs gidiyorum ama bu korse harika onun sayesinde diyebilirim rabbim herkese hayırlı dogumlar nasip etsin İnşaAllah Hoşgeldin Mihra Sarem 🌸 sormak istedginiz birsey varsa ablatabilirm 2500 kilo dogdu bebegim minnnacık cok kucuk ama kuveze girmedi cok sukur