Yazmelegi_ mother2 protulon iğne vuruluydm ben yağlı bir iğne olduğu için gece yatarken felan vurulan yer ağrıyordu
MoonLighty mother2 ilk üç ay her iki günde bir vuruldum. Çok yağlı bi ilaç olduğu için ağrı yapıyor. Ovalamak gerekiyor bir süre. Bende bir ay sonra ağrısı geçti alıştı sanırım vücudum
BurcuArya35 mother2 progestan iğne çok ağrı yapmıyor ama haftalık proluton depot vuruluyorum o mahvediyor şişiyor ağrıyor kızarıyor
Yazmelegi_ mother2 benim 1 hafta bile sürdüğünü biliyorum artık gidince hemşireye dedim oda normal dedi yağlı ilaç dedi bi sağ bi sol yaptırıyordm sonra da ilaç bitince alerji yaptı bende niye bilmiyorum