Dipsi988 Gebelıkte harnup yanı keçiboynuzu özü yemek te zarar varmı 33 haftalık hamıleym kansızlık cıktı hergun 1 tatşı kaşığı içsem skntı olurmu içen varmı
Failknr Dipsi988 kan yapıcı besinleri süt yoğurt gibi şeylerle tüketmeyin sadece emilimi azaltıyor Portakal tarzı c vitamini olanlarla yerlesin emilim daha çok olur
Senayl34 Dipsi988 hamile kalmadan önce her sabah 1 tatlı kaşığı yiyordum hamilelikten sonra ilk aylarda bulantidan yiyemedim ama yenilmesi gerekiyor zararı olmaz bence
Anneyimbennanne Dipsi988 Doktorum ekmekle ya da kaşıkla değilde suyla aç üç demusti öyle faydası daha cokmuş. Ama bende öyle içemiyorum işte ckk sevmediğim için ..