Saby06 bu benim ikinci gebeliğim ilkinde çalısıyodum işe zar zor yetiştiğimden sabahları öyle yumurta haşlıyım vay efendm peynirim zeytinim olsun gibi bi imkanım yoktu. Aslında geceden hazırlayıp yanıma alırdım tecrübesizlik işte hiç dikkat etmemişim şimdi şimdi kafama dank ediyo. Poğçayla meyve suyuyla geçirirdim öğünü. Hastanede çalıstığımdan hastane yemekleri malum leş gibi midem almazdı onuda yiyemezdim. Çıkardım kantine artk allah ne verdiyse. Bi akşam düzgün beslenirdim o zamanlar et yiyemezdim eşimin zoruyla ağlaya ağlaya yerdim işte. Ben inanılmaz kilo aldm 20 22 kilo kadar. Ama bebeğim 2.825 gr doğdu. Bana ders oldu bunda daha bilinçli ilerliyorm yediğim şeyin bi besin değeri bi faydası olsun diye uğrasıyorum. Gebelik kilomu hemen vermiştim o yüzden derdim aman ben kilo almıyım değilde cocuğuma yarar şeyler girsin vücuduma istiyorum.