Misramisra Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım 75mg. Baygınlık geçirip kustum. Bu neden olur? Bilen yaşayan var mı?
Mhtpflz Misramisra bendede oldu ama bayılmadım bayılmaya ramak kaldı hemşire normal dedi başın döner miden bulanır
Saby06 Misramisra ben de yaşadım canim vala yaptirmadim ilk gebeligimde bundada yaptirmiycam iğrenç bişey o günden sonra gazoz. İçmeyi bıraktım tiksindim
Sengul-9798 Misramisra açlıktan canım oruçlu gibi gidip bir anda yüksek şeker i iciyoruz ve saatlerce aç bekliyorsun çok normal
Tugba54_ Misramisra bende 75 gramlık yaptırmıştım ama malesef bende çıkardım midem almadı şerbet gibiydi zaten ikinciyi denemeye de cesaret edemedim yaptırmadım o yüzden
Misramisra Mhtpflz ilk seferde bitti mi? Yani kusmadan bayılmadan? Benim ikinciye kaldı ve gözümde büyüyor.
Anneliblog22 Birden şeker yükseliyor dolayısıyla bas donmesi sersemlik oluyor ben 100 yaptırdım cok ama çok zor dayandım hersey bittiğinde şekerim bir anda düştü bende baygınlık gecirecektim zor bi test gecmis olsun.
Tugba54_ Misramisra yok illa yaptır demedi bende yaptırmadım, suyum biraz fazlaydı benim yememe dikkat ettim karbonhidratı azalttım suyumda normale döndü zaten böyle durumlarda açlık tokluk şekeri isteyebiliyo doktorlar
anneoluyoruuumm16 Misramisra gebelik var diye mi bu kadara zor acaba. Diyetisyene gittiğimde yapmislardi bana da ama gazoz gibiydi içtim gayet üç defa kan verdim oldu bitti hicbirsey olmamıştı ama gebe değildim
Misramisra anneoluyoruuumm16 düşünüyorum normal şartlarda da benim için fazla bişey. İlk kızımda şekerim çıktı. O zamandan beri bi dilim baklava yesem bile kötü oluyorum.
Misramisra Tugba54_ suyumda normal aslınfa. İlk gebelikte şekerm vardı diye yaptıralım illa ikinciye diyor ama ben hala kendime gelemedim. Şekerim kusmama ve saatler geçmesine rağmen yüksek
Tugba54_ Misramisra yüksekse zaten diyet yada insüline başlatıyolar bi konuşun tekrar açlık tokluk şeker takibi ister belkide
smsnsvr_momy Misramisra Bende şeker yüklemesi için gideceğim de aç mı gidiliyor yoksa tok mu doktorum bir şey demedi bana bende sormayı unuttum
yanlisanlamaama Misramisra bende olmadı ama ateş bastı mayıştım midem bulandı biraz ama şekerin çok hızlı yükselmesiyle böyle şeyler olabiliyor geçmiş olsun