Yakut16 Kızlar erken gebelik testini yaptım dün silik çizgi çıktı bugün sbh adet oldum sizce neden olmuş olabilir kızlar ondan öncede artimed kaset test yaptım oda silik çıktı çok moralin bozuk ☹️
Aysel_krdg Yakut16 testte de varla yok arası birşey çıkmış canım baktım belirgin bir çizgi yok yani olabilir
Selinakbas Yakut16 Arkadaşın dediği olabilir canım bir de 1-2 gün sürerse kanama normal gününden az sürerse yani hamile olduğun anlamına geliyor bence testini at sen buraya
Misramisra Yakut16 ben iki kere yaptım o test ikisindede silikti ve hamileydim. Kan ver belkide üstüne görüyorsun.
Misramisra Yakut16 aynı böyleydi ve bebek vardı. İlk çocuğumda beta hcg 36 çıktı böyleyken diğerinde 100
nur_mom Yakut16 Ben bundan daha silikle öğrendim hamile olduğumu. Aynı ay içinde bu testten dört defa daha yapmıştım. Asla çizgi belirmedi. Bence güvenilir bir test ama bilemedim😕
minikmucizeemaak Yakut16 Bende bu testle bi ara yaptım güvenilir bir test benimde çizgilerim bu şekildeydi ama kimyasal yaşamıştım o ay. Belki kimyasal gebelik yaşamış olabilirsiniz. Betanıza baktırın bence Rabbim gönlünüze göre versin 🌸🤲🏻
Kucukmeleg-bklyrm3480 Kanaman çok değilse yerleşme kanamasıdır bayağı adet gibi mi geliyor ayrıca doktorum bana çok kızmıştı neden hemen kan vermedin ilaç yazardık bebek tutunurdu kanama dururdu demişti çift çizgi görünce beklememek lazım
myangelson Yakut16 yerleşme kanaması olabilir çok mu geliyor kanama normal adet ile farklı mı bilirsin ?
BurcuArya35 Yakut16 kimyasal gebelik olabilir canm bende aynı şeyi yaşadım baya regl kanamasi gibi mi peki