Ezelimm Dün kahverengi hafif pembemsi vardı bugün de 2 kere falan penceteye kan geldi dün doktora söyledim yerleşme diyor ilk defa böyle bişey yaşıyorum ilk hamileliğimde böle bişey yok tu 6 haftalığım
Ao526- Ezelimm Bende yaşadım ✋🏻 peçeteye geldi hatta erken regl oldum sandım bi daha gelmedi. Sonra test yapıp hamileliği öğrenince doktorumla süreci paylaşmıştım. Yerleşme kanaması dedi
Ezelimm Zynp-1 ilk hamileliğimde hiç böle biseyle karşılaşmamıştım ikinci daha zor geçiyor valla ağrılı bide bu Kan meselesi olunca şaşırıyorum
ilgihazaal Ezelimm ben de yasadim reglden 3 gün önce. hatta regl oldum sanip ped koydum ama devami gelmedi o sekilde hamile oldugumu anladim :)
Ezelimm ilgihazaal regl olmadan önce anlamadım ben zaten 5 haftalıkken kese görmeye gittim hafta gel kalp atışına bakarız dedi aradan 2 gün geçti kan geldi aradım yerleşme dedi çevremde ve kendim ilk gebeliğimdede böle bişey yaşamadım diye korktum
ilgihazaal Ezelimm yerlesmesi kanamasi oluyor ama cok uzun surmuyor bunu demek istedim aslinda uzun surerse dr un gormesi gerekir. En fazla 3-5 gun goruluyor
Miya-m Ezelimm bende yaşadım . 3-4 gün kadar minik lekeler gelmişti. Ama doktora gidip görünmüştüm yine de bir görünseniz iyi olur
262223-- Ezelimm ben adet günü yerleşme kanaması yaşadım 3 gün sürdü kesildi hergun 1.2 damla şeklinde kahverengi şekilde kanama oldu çok az oldu zaten
Ezelimm 262223-- suan pembe kırmızı karışımsı geldi 2.günüm oldu olmadı pazartesi devam ederse doktorumu tekrar ararım
262223-- Ezelimm yerleşme kanaması da pembe açık kırmızı renklerde yer alıyor bir test yapın isterseniz kan verin