Susluh Kızlar lütfen bişey söyleyin 7. Haftayız hala bebek görünmedi sizce normal mi geç gören oldu mı
Ggamzeet Susluh 6+4de gittim kese göründü bebek görünmedi doktorum bunun korkulacak bişey olmadığını ama kafamizin rahat etmesi için alttan baktı öyle gördük kalp atışlarını da öyle duyduk sonra hersey normal ilerledi çok şükür şimdi 30+5iz
Susluh Elfve sata göre 8 haftalığım ama geç döllenme demişti doktor o yüzden 7 diyorum haftaya gel alttan bakıp kesin sonuç söyleyeceğim dedi ama bir hafta nasıl geçer o kadar korkuyorum ki 😔
Kbra940306 Bende bugün gittim tam 6 haftalığım kese var ama gelişmemiş, kalp sesi de yok dedi alttan da baktı haftaya gel alalım dedi. Sizce 8. Haftayı beklemeli miyim ?