Emelilter Bugün doğuruyorum inş allahin izniyle normal olucak sizinle tecrübelerimi paylaşırım dua eder mısınız acaba bu arada 38 +1 iz
seyda53 Emelilter bende 38de doğurdum suyum gelmişti 4 cm açılmam bi hafta önceden vardı ama doğumda aynı olduğu için suni sancı verilmişti allahım kolaylaştırsın
iremasmahan06 Emelilter ay ayniyiz Allahim bir nefeste kurtarsin saglicakla bebisini kucagini almayi nasip etsin darısı basima artik
Emelilter Duyulurum Hayır aslında sancim yok ama acilmam var nasıl olcak bilmiyorum doktor da eğer bebek durursa bu sefer enfeksiyon kapabiliyor dedi o yüzden bi yanda korku bi yanda heyecan rabbim tüm annelere sağlıklı doğumlar versin
seyda53 catty normal doğurdum ben sancıyı kısa çektim sancı girince ayakta duramıyodum oturmak istiyodum ama herkesin bit değil yani
Emelilter seyda53 Suni sancı verildi bana da bebek gerideydi ama sancı çok siklasinca zaten ıkınma hissi oluyor ve daha cabuk ilerliyor doğum
Mervebyr20 Emelilter açılma kendiliğinden mi oldu yoksa uyguladığınız şeyler varmıydı bilgi verirmisiniz bende 38+6 yım gelmiyorrrr😂🥹