23 haftadan beri erken doğum riskim var rahim uzunluğum 15mm kadar düşmüş bebek aşağıda hastaneye acil yatış verdiler ama iki hastanede boş oda ve yatak olmadığı için fitil verip eve gönderdiler asla kalkmıyacaksın dediler dinlen bol bol dediler. Bir hafta sonra kendi özel doktoruma gittim sadece fitil olmaz başka ilaçta yazdı diyer ilaçlarımıda hepsini düzenledi kesinlikle ayağı kalkman yasak sadece tuvalete gide bilirsin ya annen sana taşınsın yada sen annene taşın dedi 1 buçuk ay ayağı kalkmak yasak sürekli yatacaksın dedi. 26 haftaya giricem Salı günü hala yatıyorum ayağı kalkmıyorum yatmaktan kemiklerim kuyruk sokumum ağrıyor ama mecbur kızım için katlanacağım. Sizede geçmiş olsun tekrardan