Merhaba hanımlar 🌸 bu ikinci gebeliğim, ilkinde hiç mide sorunu yaşadığımı hatırlamıyorum. Ama bu defa kötüyüm. Sadece bu içmek bile hazımsızlık yapıyor. Öğün atlamak zorunda kalıyorum. Akşam 6′da yedim ve sabah 8de midemde o doluluk vardı 🤷🏻♀️ doktor randevuma daha iki hafta var, bunu yaşayan var mı benim gibi? Neler yapıyorsunuz?