mrsozturk 35_tecrube kansızlık var. Demir ilacı kullanıyor musunuz?Bu sonuçların hepsi çok önemli lütfen doktorunuzla en kısa zamanda görüşün.
mrsozturk 35_tecrube ilaç kullanım şeklinizi değiştirebilir belki doktorunuz mutlaka iletişime geçin. Tiroid içinde ilaç kullanmanız gerekebilir
35_tecrube Kan ilacı ve dekavid kullanıyorum bir işe yaramamış belliki uzun zamandır da içiyorum halbuki
gizcansen B12 ve D vitamininiz çok düşük çıkmış. Takviyelerle yükseltirsiniz. D3K2 damla olanları tercih edin. Kullandığınız bir multivitamin var mı? Kadın doğum doktorunuza göstermeniz lazım sonuçlarınızı takviye verecektir