imrnx Kızlarr cinsiyet en net ne zaman belli oluyor 😅 13+6 da kız dedi doktor (kendisinden duymadım kağıda yazdırmıştım balon için) bu hafta tekrar kontrolum var değişme ihtimali oluyor mu yaşayan var mı🥺