Novamomy beyza6078 ben köşem almıştım oturma odama dışardan çok güzel ama kalite olarak sunta bildiğiniz ve en yakın zamanda değiştiricen imkanınız varsa başka mobilya bakın bence ben tavsiye etmem
Meryykb01 beyza6078 berbat diyor alan arkadaşım bütün evini ordan almıştı pişmandı en son,anneminde tv ünitesi vivense baya ince ve kısa ömürlü