Kızlar merhaba. Bir kaç gün önce yazmıştım bu konuyu, ağrı ve biraz sancım olduğu için acile gitmiştim ve açıklık muayenesi yapılmıştı tam bir kabustu. Ve açıklığım olmadığı söylendi nst alındım sancı çıkmadı. Muayeneden 1 gece sonra nişanım geldi, ama kanlı değil sümüksü hafif kahve gibi. Sancım yok sadece vücut ağrım var normal yaşadığım gibi. Doktorumu bilgilendirdim acile başvurmamı söyledi ama sancımı beklemek istiyorum açıkçası hastane beni çok geriyor. Bebeğimde hareketli gayet. Belimde sırtımda ağrılar oluyor arada adet sancısı oluyor ama düzensiz ve şiddetlenmiyor. Siz ne düşünüyorsunuz ne yapmalıyım?