Bay Merhaba anneler 9 mayısta cemiyetimiz var o zaman 18 haftalık hamile olmuş olucam. Elbisemde göbeğim çıktı korse giysem sorun olur mu bilgisi olan yazabilir mi ?
Aylin735 Bay gebeyken korse giyilmez tayt giyilmez dar olan hiç bisey giyilmez göbeğin tabi çıkacak gebesin
Skn23 Bay çok zararlı bebek için canım hele ki korse kesinlikle giymemelisin. Herkese gayet güzel hamile göbüşü diyebilirsin.
minnosbirkiz Bay hamilesiniz göbeğinizi saklamak yerine tadını çıkartın ve bebek için zararlı olduğunu unutmayın ☺️ emniyet kemerini bile takarken karnın direk üstünden geçmesin diye doktorlar uyarıyorlar, kaldı ki korseye müsade edecekler 🥲