manolya91 Merhaba arkadaslar, ben 8 haftalik hamileyim ve ilk gebeligim. Cankayada yasiyorum. Yaklasik 1 yil once Turkiyeye tasindim ve hastaneler hakkinda pek bir bilgim ve tecrubem yok malesef. Simdilik kontroller icin evime yakin bir devlet hastanesine gidiyorum. Hastane arayisindayim ama bir turlu isin icinden cikamiyorum🙇🏻♀️ Evime yakin bir kac ozel hastaneye baktim, ama fiyatlar biraz ucuk gibi geldi. Devlet hastaneleri yogun oluyor doktorlar ebeler ilgisiz diyorlar. Yani kafam karisti diyebilirim.. Ozel, fakulte, devlet.. Hangisine gitmeliyim? Sizlerin bana dogum icin tavsiye edebileceginiz hastane veya doktorlar var mi? Hersey cok yabanci geliyor😔 Yardimci olabilirseniz eger cok sevinirim❤️
Habis07 manolya91 ayenn oyle devletler fena ugrasırsın cok muayne sırası cok beklersin dogumhaneler kalabalık ama ozellerde ankarada cok pahalı cankayanın neresi oldugu onemli ozel hrs iyi ama muayne dgum en az 4500 medicana iyi en az 6000 paket
Yildizilhan manolya91 Gülhane Eğitim ve Araştırma Hastanesi kesinlikle ben gidiyorum oraya çok memnunum doktor bile önerebilirim istersen ve kesinlikle Kadın Doğum üzerine olan hastanelerden uzak durmalısın onlar ilgisiz ve saygısız oluyolar.
Maviii manolya91 Ankara Tıp Fakültesind gidebilirsin ama bu hafta randevunu al gideceksen çünkü 8. haftadan sonra almıyorlar.. aşırı bir yoğunluğu yok canım
Edaacihan merhaba bende ankarada yaşıyorum . Başta tüm devlet hastaneleri denedim . Hepsi berbat . Şuan Özel Lokman Hekim Akay a gidiyorum . Selçuk Arslan a . Doğum paketi aldık . herşeyi kapsıyor tüm test doğum yatış ve refakatçı filan 4.500 dediler. ki sana davranışları ilgilenmeleri yetiyor. Selçuk Bey zaten işinin en iyisi tavsiye ederim