Aklıma şey geldi bu cocuklar biraz büyüyüp okula gittiklerinde ilkokulda cocugunuzun ismiyle bence dalga geçerler zamanında bizimlede cok gecildi yani ismimizde değişiklik yokken bile bu tarz değişik isimlerle cocuklar dalga geçerler aysa ismi kulağa hoş geliyo ama simdiki cocuklar cok simarık ilkokulda cocuğun ismini kırk lakap bulup kalbini kırarlar ben hep ilk bu tarz şeyler düşünürüm 🤷♀️😊