Mama30 [silindi] Ben günde 1 fincan türk kahvesi içiyorum hatta 2 ye kadar içilebilir demişti doktorum günlük alım 200-300 mg kafein olması gerekiyormuş nescafenin kafein miktarına bakıp tüketebilirsin bence
Nazyapiyo_ya [silindi] iyide kahvenin ne gibi bi zararı olabilir ki abartmadıkça ? Ben günde 1 sade granül kahve bide sade türk kahvesi içiyorum hatta bazen starbucks favori sıcak kahvem var onuda içiyorum doktorum sorun etmiyor sen ayarını bilirsin diyor
Sevval0308 [silindi] 7 buçuk ayligiz sigara ve kahve aşığı biri olarak zaten sigarayı bıraktım kahveyi de biraksaydim.kafayi yerdim sanırım 😂😂her gün bir fincan.turk kahvesi içiyorum elhamdülillah bir sıkıntı olmuyor cnm. Sende de olacağını sanmam
thsz13 ben her gun turk kahvesi icerdim doktorum 200 mg geçmesin günlük kafein sorun olmaz derdi ben de her gun 1 kahve 2 3 bardak acik cay icerdim 120 mg falan denk olurdu. çikolatada falan da kafein var dikkatli ol
Hb1 Benimde alışkanlık yani günde 1 tane içiyorum türk kahvesi. Bazen 2 de olabiliyor. 2 olduğunda doktorum çay çikolata tüketme dedi