Goktugc gözünüz aydın Allah’ım analı babalı büyütsün rabbim sağlıklı sıhhatli ömür versin inşallah🤲🏻❤️ bende orada yapmayı düşünüyorum takipli hastayım. Hatta her an doğurabilirim😂 dün nişanım bu sabahta sanırım suyum geldi.38+1. Sancı bekliyorum. Artık dogumum geldi sorsamda pek bir faydası olmayacak sanırım😂ama ben yine de sorayım biraz daha pozitif düşümeyim. Personellerin genel olarak size ve bebeginize karşı davranışları nasıldı? Hastane temizliği,hizmeti?