Merhaba kızlar karnım çok aşırı ağrıyor ve ishalim hala dün akşam doktora gittim serum yedim ve parol takıldı birde probiyotik verdiler ama karnım çok şiddetli ağrıyor geçmek bilmedi kadın doğum doktorumda normal diyo zarar verirmi bebeğe yada böyle olupta birşey olmayan varmı