Ben adetim gecikince test yaparım. Bu zamana kadar asla çift çizgi görmedim. Bekleme vs olsun. Birkaç ay önce yine gecikti, test yaptım biraz bekledıkten sonra çift çizgi çıktı. Kan verdim değer 2,3 çıktı. Ertesi gün adet oldum. Diğer ay adetime 4 gün kala eşimle şakalaşırken test yap dedi. Testi yaptım kenara koydum yüzüne bakmadım. Lavabodan çıkarken bi baktım şak diye ikinci çizgi. Kan verdim orda da çıktı. Şimdi ilk testi yaptığımda üstüne mi gördüm noldu onu hiç bilmiyorum maalesef 😁