Ay bende 2 gün önce öleceğim sandım önce hafif durulmaz ağrı çektim öğlen gittik bişey çıkmadı normal dedi doktor nst de bişey yoktu akşamına öldüm yerlerde süründüm resmen belim kasığım karnım 2 kez olunca hastaneye gittik yine bişey çıkmadı çünkü biz gidene kadar geçiyor yolda ağrı 36+4 bende 39+0 da sezeryan olacağım o zama kadar sabreder mi bilmiyorum birde sıcak duş çok iyi geliyor