alcang 27+3 haftalık hamileyim. Sidefer toz kullanıyorum ama kan değerim biraz düşük çıkmış. Doktor günde 2 kez kullanmaya başla dedi. Sizce değerim düzelmezse ne gibi bi etkisi olur bebeğime ya da bana?
Hatunnn alcang dogumda sikiinti olabiliyor canm anne icin kansiz kalirsin ama doguma yakinn takviye gerekirse doktorun takviye aldirir sorun etme yani
Ffatma alcang benim 7cikti kan değerim günde iki tane ferpleks çok kullanıyorum ona rağmen yükselmedi şimdi kan serumu alıyorum iki günde bir
alcang azm rakam olarak bişey demedi doktor ama günde 2 tane al artık sidefer i dedi bol protein ye et felan dedi
azm alcang benimde düşük ama ilaç falan kullanamıyrm yani çok düşük değil referans değerinin hemen altında