Zuzu
Aaa nesi varmış koçun burcum koç yükselenim koç; 16 haftalık hamileyim bebeğimde koç olacak!!! Korktum şimdi sen öyle diyince ‼‼‼ gayet uyumluyuzdur biz koçlar ya şeker gibi tatlış yumuşak melekk insanlarız! Şaka bir yana kıskanç değilimdir, çok inatçı değilimdir ( gereksiz yere inat etmem diyelim bazen mecbur ediyorlar) sakin ve uyumluyumdur genelde hatta burçları çok takip eden arkadaşlarım bu kızın neresi koç a koç hayatta demem diyorlar! İnsanın kendini yetiştirmesine bağlı kıskanç bir insandım mesela ama o huyumu yendim! Aşırı sinirliydim şimdi aşırı sakinim!!! Ayrıca ne olursa olsun en güzeli olacak yavrun!