Canım bulantı zaten 7. Haftada başlıyor en erken 5. Haftada başlıyor ama senin bebek dediğin gibi testte dahi çıkamayacak kadar kücükse bulantıların henüz başlamış olamaz ama göğüs hassasiyeti yada bel ağrısı varsa ihtimal yüksektir, ben 4 haftalıkken test yaptım çok net iki çizgi çıktı ondan 1 hafta sonra bulantım başladı hatta doktor ilk inanmadı bulantılarımın çok erken başladığını ve gebeliğimin belliki zor geçeceğini, normalde 7. Haftada başlaması gerektiğini söyledi ki dediği gibide oldu uzun bir süre bebeğimin düşük riski vardı kanamam olmuştu ve 5 gün sonra 2. Trimestere giriyor olmama rağmen bulantılarım ilk günki gibi devam ediyor. Ama bende hamile olduğumu göğüslerimin normal olmayacak kadar çok ağrıdığını anladığımda fark ettim. Rabbim sanada hayırlısını nasip etsin 🌸