Smyykmtr96 Hangimizin karnı hamile kalmadan önce büyük ki anlamadım. Bebek büyüdükçe karnımız büyüyor. Sadece kiminin göbeği daha çabuk çıkıyor kiminin geç çıkıyor o da iç karın mı ne diyorlar ona yoruyorlar. Bebeğin sağlığı yerindeyse herkesin çocuğu 4-5 kg doğacak değil yapı meselesi. Mesela Benim kızım 38. Haftada 2900 doğdu, ablam da oğlunu 4 kg doğurdu. Sağlığı yerindeyse bence önemli değil. Geçmiş olsun, şeker için bişey diyemem ama şeker yüzden yatış yapmış olabilir. Siz sorun yine de detaylı stres yapmayın.