Cey53 arkadaşımla aynı doktora gidiyoruz hiç acımadı rahat ol dedi sadece parmaklsrı ile etrafına bakrken biraz acıdı o da 1 dk lık bir olaydı falan dedi yani bakalım ben 38 de sezeryan istiyorum doktorum bu duruma ne diyecek bilmiyorum tabi 😂 bebiş ilerden gidiyor bu nedenle doktorum normal doğum için 40ı beklesek bile bebek iri olacağı için seseryan yapmamız gerekir dedi o zaman da zaten 40 a kadar beklemeye gerek yok bence 😂 bakalım artık sağlıkla kavuşalım inşallah