Seçim görevi kolay bir şey değil. Sabah 7 de orada olmanız lazım. 17 de oy kullanma işlemi biter. Sonra kapalı zarf sayımı, oy sayımı yapılır. Bu seçimde mv ve cumhurbaşkanı seçimi yapılacak. 2 zarf var. Fakat ülke geneli atmosfer o kadar gergin ki, oy verme ve sayma işlemi esnasında işini çok iyi yapsan da gereksiz diyaloglara girmek zorunda kalacaksın. Bence 30 haftalıksınız , mazeretinizi seçim kuruluna sunum. Ki seçim 2 hafta sonra 32 hafta olacaksınız.