Ozlmmm Benanneyim Aynen polip diyorlar, ama internette ilerde büyürse kansere dönüşebileceği falan yazıyor.
Benanneyim Ozlmmm haftası ileri zamanlarda zaten normal Doğum da alınıyor diye biliyorum yada isterse doktor keser sezeryamda kanser riski ilerlemez hem varsa bile
Rabiamasat Ozlmmm Bugün doktora gittim normal dedi hormonlardan kaynaklanıyormş doğumdan sonra alırlar dedi