Nnnnnn_ canım bende de oldu. Ağır derecede Karpal tünel çıktı. O zamana kadar kadın doğum doktorum hep geçer doğum dan sonra demişti fizik tedaviye gittim nöroloji ye yönlendirdi Emg çekildim. Doktor acil ameliyat dedi Karpal tünel sendromu ağır derece de dedi , 22+0 hamileyken 2 elimdennn de ameliyat oldum şükür uyuşukluk geçti az da olsa kalıyor ama eskisinden eser yok 2 elle birlikte 10 gün zor sonrasında iz bile kalmıyor .. ü