asilbabysmother Anneler. 2 gün önce çok şükür anne oldum. Randevuma gittim, suyum azalmış hemen doğuma aldılar. Çocuğumu ağlayarak emziriyorum. Şükür emiyor ve değerleri iyi çıkıyor ama ben çok acı çekiyorum..ne yapabilirim? Lütfen tecrübesi olan bana da çare olsun..
Sevilayms asilbabysmother Göğüs kalkanı kullanmalısın , kıyafetine değdikce daha cok canın yanar. Hem hava alsın hemde bir yere degmesin iyileşmeyi hızlandırıyor.
TTtutku asilbabysmother bi süre silikon göğüs ucu kullanabilirsin kahverengi yerini tamamen ağzına alması lazım emzirmediğin sürelerde aç göğüslerini hava alsın ve emzşrmeden önce ve sonra yıka bide göğüs koruyucu kalkan al ki göğüs uçların çamaşıra değmesin zeytinyağı sürebilirsin yıkamana gerek kalmaz bebek emmeden önce
Nazli-61 asilbabysmother ben bu durumdan hiç çekmedim gibi bişey çok şükür. En başında yakaladım ayva çekirdeği tarifini uyguladım YouTube’da videosu var bi bakın derim. Herkeste farklı şeyler etki ediyor bende bu etmişti tam yaralarım başlayacak şekilde olduğunu hissetmiştim bunu denedim çok çok az acıyla sonlandırmıştım☺️
asilbabysmother Nesli8181 bir kaç krem kullanıyorum şuan ama saatte bir emzirdiğim için iyileşemeyor da
MucizemGel AY bu göğüs olayı da ne büyükmüş yakalanan çok . Bense tavsiye alayim . Burda okuduklarım şunlar ki…. Kahverengi alanı ağzına vermek komple Sütü biraz seninde göğsüne sürmen Sarı kantoran yağı
asilbabysmother MucizemGel kantaronumuz doğal hem yağı hem bitkisi kendimizin ama evreniz önermedi 🤷🏻♀️
Ebus2045 MucizemGel göğüs kalkanı kullanın tavsiyem oğlum doğduğunda agladigimi giysilerimi isirdigimi hatırlıyorum emzirirken ve artık kanıyordu çok çok acı çekmiştim kullanmadığım hiç birşey krem,yağ ne varsa kullandım en son bı yakınım göğüs kalkanı almıştı onu kullandım inanamadim gerçekten geçiriyor rahatliyorsunuz isterseniz deneyin
Bussul1 Aynı şeyı bende yasadım kullanmadıgım krem vs kalmadı careyı gümüş kapak da buldum bi dene derım bı gunde yara olan yerlerı onardı cok rahat emzırdım sonrasında🥰
Aysukuzey06 Lansinoh yada garmastan krem bana cok iyi gelmisti. Cok zor bir durum umarim biran önce iyilesir
asilbabysmother Sevilayms kalkan kullanıyorum. Allahtan o var o da olmasa bir şeye değerse canım çıkıyordu
Zehra_25x asilbabysmother benim kardesimde ayni sorunu yasiyordu eczaneden slikon meme ucu iste gogsune yapisiyor sonrasinda yikiyip yine kullanabiliyorsn yapiskanlik kaliyor daha rahat emzirirsn
Papatyaaa__ asilbabysmother canım göğüs kreminden daha etkili doğal çözüm ki bende 2çocuğumda yaptım 3cü yolda onada yapcam 1cisi tereyağı var ya emzirdikden sonra tereyağı sür streçle yada küçük bi poşetle göğüs ucunu sar yumuşatır nemlendirir yara varsada iyleştirir ama küçük bir not:bebeği emzirirken güzelce yıka veya sil goğüs ucunda tereyağı kalmasın 2cisi vazelin onuda aynı tereyağı gibi sür streç veya poşetle sar emzirince güzelce yıka tertemiz yada sil emzirmedende kontrol et bişey varmı diye çok etlili vazelin ki normaldede ne kadar faydaları biliniyor ve bunu yara iyileşse bile devam ettir çünki yara bitince sürmezsen gene aynı şey olur her emzirdiktsn sonra yara olsada olmasada sür emzirince yıka İnşAllah geçer kısa bi zamanda💜🌼
asilbabysmother Papatyaaa__ dua edin bizim de bir an önce bitsin. Vazelin şimdi deneyeceğim, teşekkürler 🙏🏻
Elsanur asilbabysmother canım normalde bugün 38+3 günlük olacak olan bebeğimi suyu bittiği için 37 haftalıkken kucağıma aldım 10 gündür de silikon başlıkla emziriyorum ne yara ne acı hiçbir şey yok arada kendi mememide veriyorum unutmaması için harika bir şey al bence
Merveyzc asilbabysmother Suyu kaynatın dayanabileceginiz sıcaklıga gelince bi havluyu suya batırın sıkıp gögüslerinize koyun bikaç kere tekrarlayın bunu gün içinde de ne kadar çok yaparsanız o kadar çok çabuk iyleşiyo 2 güne kalmaz düzelir kesinlikle deneyin ben bu yöntemle kurtuldum kremler bi işe yaramadı bende .
asilbabysmother Merveyzc Allah razı olsun. Bunu da deniyim. Çare arıyorum artık ne olursa yaparım. Ağlayarak emziriyorum üzlüyorum da