fatmanuryasar bayram günü çam sakura da 36+5 de doğum yaptım Sezeryan ile aldılar bebeğimi oranın yoğun bakımında yer yok diye sultangazi bahap a sevk ettiler. Çok şükür 5 gün sonra eve geldi bebeğim. İnan bana seni çok iyi anlıyorum. Ne hissettiğini ne istediğini ne istemediğini neyin fazla geldiğini neyi arar olduğunu çok iyi biliyorum. Bizde lohusa kadının etrafında 40 gün boyunca 40 melek olur derler. Bol bol dua et senin için bol bol dua edecem. Allah evlatlarına sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🥰 canını sıkma herşey Allahın izniyle en tez zamanda yoluna girecek.