babyasyanil eğer sisteme hamile olarak geçilmemişse karşılamıyor sigorta. Mesela ben decavit kullanıyordum sistemde belirtilmediği için 2 kutu karşılamadı kadın doğum doktorum yazdığı halde, 1 kutu karşılıyordu. Ve sağlık ocağında ki doktorlar da her ilacı yazamıyor. Yazsa bile karşılamıyor sigorta. Mesela bazı antibiyotikleri bazı kadın doğum ilaçlarını yaşamıyorlar pratisyen hekim oldukları için